O velikoj važnosti PISA-e govori i podatak da se broj zemalja sudionica povećava iz ciklusa u ciklus.

U prvom ciklusu (PISA 2000) sudjelovale su 43 zemlje, u drugom ciklusu (PISA 2003) 41 zemlja, u trećem ciklusu (PISA 2006) 57 zemalja, u četvrtom ciklusu (PISA 2009) 75 zemalja, u petom ciklusu 65 zemalja (PISA 2012), a u šestom ciklusu (PISA 2015)  72 zemlje. U ciklusu PISA 2018 sudjeluje 80 zemalja.

OBRAZOVNI SUSTAV PISA 2000 PISA 2003 PISA 2006 PISA 2009 PISA 2012 PISA 2015
Albanija1
Alžir
Argentina1,5
Australija
Austrija
Azerbajdžan
Belgija
Brazil
B-S-J-G-Kina2
Buenos Aires-Argentina
Bugarska1
Cipar
Crna Gora
Čile1
Češka
Danska
Dominikanska Republika
Dubai-Ujedinjeni Arapski Emirati
Estonija
Finska
Francuska
Gruzija3
Grčka
Himachal Pradesh-Indija3
Hong Kong-Kina1
Hrvatska
Island
Indonezija1
Irska
Italija
Izrael1
Japan
Jordan
Južna Koreja
Kanada
Katar
Kazahstan5
Kirgistan
Kosovo
Kostarika3
Kolumbija
Latvija
Libanon
Lihtenštajn
Litva
Luksemburg
Makao-Kina
Mađarska
Makedonija1
Malezija3,5
Malta3
Mauricijus3
Meksiko
Miranda-Venezuela3
Moldavija3
Nizozemska
Njemačka
Norveška
Novi Zeland
Panama
Peru1
Poljska
Portoriko
Portugal
Rumunjska1
Rusija
Šangaj-Kina
Singapur
Sjedinjene Američke Države
Slovačka
Slovenija
Španjolska
Srbija
Srbija i Crna Gora4
Švedska
Švicarska
Tajland1
Tajvan
Tamil Nadu-Indija3
Trinidad i Tobago
Tunis
Turska
Ujedinjeni Arapski Emirati3
Ujedinjeno Kraljevstvo
Urugvaj
Vijetnam
● = Sudjelovanje u istraživanju

 

NAPOMENA: Zemlje članice OECD označene su podebljanim slovima. Provincije i subnacionalni obrazovni sustavi pojedinih zemalja označeni su kosim slovima.

1 Istraživanje PISA 2000 provedeno je u školskoj godini 2001./2002.
2 B-S-J-G (Kina) odnosi se na četiri kineske provincije: Peking, Šangaj, Jiangsu i Guangdong.
3 Istraživanje PISA 2009 provedeno je 2010. godine (Dubai nije sudjelovao).
4 Crna Gora i Srbija sudjelovale su u ciklusu PISA 2003 kao jedna državna zajednica.
5 Argentina, Malezija i Kazahstan sudjelovali su u istraživanju PISA 2015, no njihovi rezultati nisu uključeni u međunarodna izvješća zbog tehničkim problema s uzorkom.
IZVOR: OECD