“U FOKUSU” tematski je serijal NCVVO-a posvećen analizama podataka prikupljenih međunarodnim i nacionalnim istraživanjima u obrazovanju te novostima iz područja odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj i svijetu.

IMPRESSUM

ISSN 2718-3378

Nakladnik: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, Damira Tomljanovića Gavrana 11, 10020 Zagreb

Glavna urednica: Ana Markočić Dekanić

Godina postavljanja publikacije na mrežu: 2020.

Učestalost izlaženja: periodično

Kontakt: PISA@ncvvo.hr

U FOKUSU Br. 1

Nastavne strategije i metode vrednovanja učitelja i nastavnika Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj (svibanj, 2020.)

U ovom broju pročitajte što su učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja rekli u istraživanju TALIS 2018:

  • Kojim se nastavnim strategijama koriste i po čemu se međusobno razlikuju?
  • Smatraju li se uspješnima u primjeni različitih nastavnih strategija?
  • Kojim se metodama služe u vrednovanju učenika?

U FOKUSU Br. 2

Kako učitelji i nastavnici Hrvatskog jezika poučavaju: perspektiva učitelja, nastavnika i učenika (lipanj, 2020.)

U ovom broju pročitajte što su učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika rekli o svom poučavanju u istraživanju TALIS 2018, a što su o njihovom poučavanju rekli učenici u istraživanju PISA 2018.

 

U FOKUSU Br. 3

Što kažu učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja u Republici Hrvatskoj o svojemu profesionalnom razvoju? (rujan, 2020.)

U ovom broju pročitajte što su učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika, Matematike i prirodoslovlja rekli u istraživanju TALIS 2018:

  • Imaju li jednake potrebe za stručnim usavršavanjem?
  • Dobivaju li korisne povratne informacije o svojemu radu?
  • Kako povratne informacije o radu utječu na njihovu nastavnu praksu?
  • Na koji način surađuju sa svojim kolegama?

 

U FOKUSU Br. 4

USKORO: Koje hrvatske županije postižu najbolje rezultate u PISA istraživanjima? Mijenjaju li se postignuća učenika iz različitih županija tijekom vremena? Koje županije bilježe poboljšanja, a koje pogoršanja u postignućima učenika?